måndag 26 januari 2009

Jag skulle inte, jag skulle inte... Men ändå hamnade jag här och bland alla andra härliga bloggar... Varför är det så himla lätt att hamna på avvägar när man ska arbeta med något viktigt, något som måste bli klart men inte är gjort i en handvändning?! Jag sitter och skriver ett ansökningsbrev till förlossningen, jag ska nämligen dit i morgon och träffa chefen, presentera mig och lämna över en arbetsansökan, hoppas på att få jobb där till sommaren. Håll alla tummar ni har och några till för mig, det är ju det här jag vill jag göra i mitt liv!

Måste återgå till word-dokumentet nu...

4 kommentarer:

Eva sa...

Hej trevligt att du tittade in på min blogg.
Jag har gått med i itrim så jag äter deras chokladbar. Det är alltså en "måltidsersättning" innehåller endast 125 kcal och riktigt mumsig!!

Malin sa...

hejsan!
trevligt med nya besökare :)
Tack så mycket och lycka till du med :D kram

sygryn sa...

Hej!
Tack för de fina kommentarerna hos mig!

Jag säljer inte mina tyger, det är oftast ganska lite jag får tag på.

Men beträffande mönster till en omlottröja, så kan vi ordna det. Hör av dig till mig via mail, vad du önskar för storlek etc.
sygryn@telia.com /Malin

Caty sa...

Tack för ditt besök på min blogg och för peppningen! Det behövdes verkligen!
Lycka till med ansökan och hoppas att du får jobbet!
Kram