onsdag 7 januari 2009

En värmande kommentar

"Hej! Har läst det du skrivit här och läste även reportaget i corren. Måste säga att du är stark som berättar. Tycker det nämns allt för lite att man kan känna såhär efter förlossning, därför var det du gjorde kanon. Jag hade eter förlossning i okt känsan att jag inte ville ha mitt barn och har nu även en lättare depression Utifrån detta så kändes det extra skönt att via familjeliv hitta din blogg och läsa. Lycka till med din utbildning!"

Ovanstående kommentar fick jag igår utav Lindamarie. Den värmer oerhört och gör mig rörd. Det är ju till stor del därför jag gör detta, som jag sagt tidigare - kan jag hjälpa bara en enda liten människa så är jag nöjd. Jag önskar verkligen ingen annan det jag upplevde. Att det jag skrivit och delat med mig av kunnat ge Lindamarie en känsla av lättnad gör att det är värt det, på så sätt gick jag inte igenom det jag gjorde helt förgäves.

Inga kommentarer: