söndag 18 januari 2009

Borta bra men hemma bäst!

Å, vilken underbar helg jag haft! (Tack för alla lyckönskningar, förresten!) Det har varit otroligt givande, inspirerande och stärkande! Jag blir bara mer och mer övertygad om att jag hamnat rätt och att det är det här jag ska göra. Jag har sagt det förut och kommer med hundra procents säkerhet att säga det igen: jag brinner för det här! Skriver mer sen, känner att jag vill lägga lite mer tid på det och just nu är jag så trött så jag ska försöka dra mig mot bingen!

Svar på några kommentarer:
Anna Drott - Å, vad glad jag blir att du frågar! Självklart, får ni göra ett reportage, det vore jättekul och en ära faktiskt! Men jag känner att jag vill få lite mer kött på benen och etablera mitt doulande lite mer först.

anna - Självklart får du va min "försökskanin"! ;-) Säg bara till när det börjar bli aktuellt så pratar vi mer om saken lite mer privat!

3 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Vad kul att du haft en underbar helg! Tack för svaret! :)

Kram!

Anonym sa...

Välkommen hem! Hoppas du har haft det bra!
Vad roligt det är att höra att du verkligen har hittat vad du vill göra! Önskar att jag kunde komma på vad jag vill bli när jag blir stor;)
Ha en riktigt bra dag!

Mina sa...

Hej! Vad kul att du känner att du har hittat rätt! Det inte så lätt att veta vad man vill alla gånger. Och bantningen kommer gå bra, håll ut bara, det blir lättare efter ett tag! Om jag har klarat 9 kg (visserligen på lång tid...)så kan du absolut klara det!