söndag 11 januari 2009

Nästa helg gäller det!

Nästa helg åker jag till hufvudstaden igen för att gå den avslutande delen av doula-utbildningen. Det ska bli så kul och jag längtar jättemycket. Hoppas att det blir minst lika intressant och lärorikt som förra gången, men det tvivlar jag inte på att det blir!

Jag bokade vandrarhem idag, lite sent visade det sig. Jag trodde inte att det skulle vara svårt att få tag på rum så här års så jag har inte haft någon brådska med att boka men ack så fel jag hade. Nu blir det så att jag ska sova i en sovsal om 14 bäddar, det blir en ny upplevelse! Men billigt i alla fall, 500 kr för två nätter. Jag ska bo på Castanea Hostel i Gamla stan, det ser så mysigt ut och det verkar vara fräscht så det blir nog bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Önskar dig lycka till! Sorry I couldn't join you!