söndag 24 augusti 2008

Trebarnsmor för en natt

Som synes så överlevde vi gårdagen och natten, det gick utan större problem bortsett från lite sömnbrist! ;-) Men jag måste säga att efter att ha varit trebarnsmor, om än bara på låtsats och i ett ensakta litet fjuttigt dygn, så beundrar jag alla som har mer än ett barn att mätta med mat och kärlek. Det är sannerligen inte den lättaste vägen att ta sig igenom livet på. Dock den mysigaste kanske, mig har det då inte avskräckt från att ge Selma syskon ;-) Lilla Sigge roar sig i det temporära babygymmet som jag knåpade ihop med hjälp utav Selmas matsol och en liten mobil med färgglada djur Alice antecknar i protokollet när vi spelar Yatsi Innan Alice och Sigrid kom var Selma och jag ute hos pappa/morfar och Sofia, Selma tog en sväng med sin lära-gå-vagn, helt klart nya favvo-prylen!

2 kommentarer:

gizttis sa...

Det verkar om ni klarade er bra.
Vad kul att du fortfarande är sugen på en till, det är jag med. Vi får väl se vem som hinner först, dvs om jag lyckas övertyga Tobias. Kan väl hoppas att jag lyckas i alla fall.

Kraqm

Anonym sa...

Tack så mycket för hjälpen med barnen! Det var guld värt! Selma är mer än välkommen att spendera föräldrafri tid hemma hos oss, kanske två dygn då eftersom vi lämnade två barn ett dygn=)