tisdag 26 augusti 2008

Mamma Mia, vilken kväll!

Igår kväll bjöds jag på en underbar kväll utav mina vänner, en liten mö... eller förresten "fru-hippa" måste det ju ha varit eftersom jag faktikskt redan är fru, jag "glömde" ju att berätta att Claes och jag också skulle gifta oss på Selmas dop ;-) Det blev en lugn (som fru och mor kan man ju faktiskt inte bete sig hur som helst) men ack så trevlig tillställning, god mat och dryck på fin restaurang och avslutning med bio. Vi såg Mamma Mia, vilken underbar film! Satt med ett leende på läpparna filmen igenom, det var ohyggligt svårt att inte ryckas med allt för mycket, ställa sig upp och brista ut i sång och dans! Tur att jag klarade mig någe så när, i annat fall hade väl folk trott att man var galen - man kan väl inte släppa loss hur som helst bland folk heller? Jag menar, det räcker ju med att man sätter sig bredvid någon annan på bussen fast att det finns andra platser, för att folk ska tycka man är lite konstig...

Hur som helst så hade jag en fantastisk kväll! Det kändes så oerhört lyxigt att få klä upp sig lite och umgås med goda vänner utan att bli avbruten av barnskrik och bajsiga blöjor.

TACK så jättemycket,
Josefine, Jenny, Mia och Frida!

2 kommentarer:

gizttis sa...

Det varså lite så.
Kram

Mia sa...

ja hörde någon som varit på den filmen på bion, o där hade alla suttit o sjungit med i filmen, så de hade inte bara varit du som va konstig isf =)