tisdag 19 augusti 2008

Retrobebis

I min mössa från 80-talet, retro och rätt!

6 kommentarer:

gizttis sa...

Hon är skitcool i den där mössan.
Jag gillar också brunt, gärna om det är kombinerat med ljusrosa, det passar Bella jättebra i.
Kram

Vikky a.k.a "Morsan" sa...

Tjusigt :) jag har rotat runt bland mina 80-tals kläder som jag hade när jag var liten men det finns tyvärr inget vackert :P!

Tack för ditt svar om sova i eget rum. Inatt tror jag att det vände lite.. det blev lite lättare att söva om honom. Men han vaknar fortfarande 3ggr per natt. (inte alltid han äter)Väntar nog på den dagen då han självmant hoppar över nattmålen, det vore skönt om han själv fick bestämma. Känner inte riktigt att jag vill köra någon slags "metod".. det är ju inte så att han har sömnproblem. Bara jag! haha! :)

Men..snart är det Mickes tur att ta nätterna!

Anonym sa...

åh så fin. är det äkta retor eller retor i nytappning?

Frida - Doula i Östergötland sa...

Äkta vara var det här! Jag hade mössan som liten vilket gör det extra kul att se henne i den!

Anonym sa...

wow, vad snygg! Vart har du fått tag i den?

Frida - Doula i Östergötland sa...

Jag hade den när jag var liten, och den var begagnad redan då så det är verkligen äkta retro!