söndag 30 november 2008

Utmanad

Har blivit utmanad av Fröken Ida, självklart antar jag utmaningen! 8 saker på varje är dock lite väl saftigt tycker jag! Svårt ju! :-)

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram: Oj?! Ser knappt på TV längre! Läser nån från TV-tjänst detta så är det för att vi inte har någon TV, i annat fall är det för att jag inte har tid längre! Så några gamla godingar får ta plats på listan.
1. Desperet Housewifes
2. Debatt
3. Tre Kronor
4. Rederiet
5. Svenska hjärtan
6. Nyheterna/Aktuellt
7. Barnkanalen
8. Björnes Magasin

8 saker jag gjorde igår: Eh... gjorde jag ens något igår?! Få se nu...
1. Bjöd mamma på middag
2. Lekte med Selma
3. Bokstäver
4. Bloggade
5. Beställde kort, däribland julkort, har inte framkallat några kort sedan i början av sommaren!
6. Sov middag (läs: sov lunch, men det låter inget bra, eller hur?)
7. Läste en bunt gamla Vi Föräldrar-tidningar
8. Gick och la mig alldeles för sent, som vanligt alltså!

8 saker jag ser fram emot:
1. Jul
2. Att få se alla nya saker Selma kommer att lära sig
3. Våren
4. Att få börja jobba
5. Nyår
6. Andra delen av doula-utbildningen
7. Att få sova ostört en hel natt
8. Babysången i morgon

8 favoritrestauranger: Äter typ aldrig ute, äter hellre hemma eller hos någon annan i gott sällskap av vänner/familj, tycker det är godare faktiskt! Konstig, jag vet!
1. McD (helst Drive in)
2. Vapiano (ligger i Sthlm)
3. Claes Restaurang
4. Mamma Bettans Restaurant
5. Sofias kök
6. Arnell's Kitchen
7. Food By Familjen Rudolf
8. À la Bostner/Jonsson

8 saker på min önskelista:
1: Att jag fick ha en önskelista, bara barnen får julklappar i år...
2. Lycka, välgång och hälsa
3. En bärbar dator
4. Att kunna trolla
5. Jobb på förlossningen
6. Nya glasögon
7. En ny bil
8. En vit jul

8 personer jag utmanar:
Pauline Lag
Bambi
Erica
Sofia
Sofia
Mia
SabinE
Jenny

Inga kommentarer: