lördag 15 november 2008

En sån där fyll-i-grej

1. Jag har insett att min senaste kyss var ganska kort
2. Jag lyssnar på barnprat och han som kommenterar hockeyn på TVn
3. Jag pratar inte just nu
4. Jag tycker om kakor
5. Igår var jag hemma
6. Min första riktiga kyss var nog inte så bra
7. Jag avskyr när folk inte blinkar när dom kör bil och ska svänga
8. Kärleken är mysig men inte alltid lätt
9. Jag gillar att blogga
10. Jag kommer alltid att vara mamma
11. Jag är hemligt förälskad i - hallå? Hemligt står det ju faktiskt!!!
12. Sist jag grät var jag både arg och ledsen
13. När jag är glad är jag inte ledsen
14. När jag vaknar på morgonen tittar jag på klockan och inser att det är för tidigt att gå upp
15. Innan jag går och lägger mig borstar jag tänderna och kissar
16. Just nu tänker jag på att tuggummit jag har i mun börjar bli äckligt
18. Idag har jag varit på IKEA och lyckats få tag på det limegröna flodhästtyget
19. I natt kommer jag antagligen inte att få sova ostört eftersom Selmut är dunderförkyld
20. I morgon är det söndag
21. Jag vill leva lyckligt i alla mina dagar!

Kopiera och fyll i du med vet ja'! Nej, nu ska jag gå och bygga på mina redan alldeles för stora kärlekshandtag genom att svulla i mig chips. Chips är gjorda av potatis och potatis är ju nyttigt... eller?

Inga kommentarer: