måndag 17 november 2008

Mitt senaste alster

Noel och Mio i Kisa får paket med Posten imorgon!

9 kommentarer:

Vikky a.k.a "Morsan" sa...

Va snygga de blir!
Vad tar du för att göra 4 bokstäver? En arbetskamrat har precis ynglat av sig en liten Inez :) tänkte att detta kan vara en schysst present kanske!

Frida - Doula i Östergötland sa...

Tack! Inez, vilket gulligt namn! Om jag får säga det själv så tycker jag att det är en utmärkt present! Bokstäverna kostar 30 kr styck + eventuell frakt. Vore jättekul att få göra bokstäver åt lilla Inez!

[] Sabine [] sa...

Frida jag är sååå nöjd!! dom är toppensnygga!! Noel ville ha sina direkt men nu ska vi först fixa hans dörr!! toppenbra jobb tjejjen! kram

Sara sa...

ska hitta nåt snyggt papper så ska jag nog lägga in en beställning till Klara tror jag....dom är ju vrålsnygga ju!

Frida - Doula i Östergötland sa...

sabine:
Kul att höra att du blev nöjd och att de uppskattas av killarna!

sara:
Vore jättekul att få göra bokstäver åt lilla Klara!

Anonym sa...

Var köper du bokstäverna om jag får fråga? Tänkte om de fanns i fler "typsnittsvarianter".

Bestämt dig ang tisdag än? :-)

Sara sa...

anna: Tror att bokstäver är från panduro? har jag fel? jag har även sett på www.slojddetaljer.se men annars får man väl fjäska in sig hos nån snäll snickare med bra fin-såg;-) jag köpte bokstäver i träfärg på briobutiken som jag målade lila (ovanligt!) men de som frida gör är ju myyyycke finare!

Frida - Doula i Östergötland sa...

Anna (och Sara): Det är Panduros bokstäver, dom har i ytterligare ett typsnitt men de bokstäverna är hela 16 cm höga. Än så länge har jag bara kört på detta typsnitt men jag funderar på att "utöka" lite, vore skoj!

Jag är bra sugen på tisdagen, men det vore kul om jag kunde få med mig någon jag känner, ska ragga lite så får vi se! :-) Eller har du något sista anmälningsdatum?

Anonym sa...

Nej, inget sista anmälningsdatum. Man får även bara droppa in oxå, men anmäler man sig i förväg är man med i våra utlottningar! För att räknas som föranmäld räcker ett mail runt lunch samma dag. Bara jag hinner se det innan liksom. Ragga på du! The more the merrier! :-D