söndag 7 september 2008

Grrr, jag HATAR...

...alla dessa kedjemail och sms! Fick ett idag av min kära vän Jenny där det stod nåt om att jag skulle önska mig något, skickade jag sen inte vidare till minst fem personer så skulle jag drabbas av raka motsatsen till vad jag önskat. Jag är verkligen svag för såna där grejer, tänker att om jag inte fortsätter att hålla kedjan igång så kommer det gå illa för mig och mina älskade. Men idag lyckades jag stå emot och raderade sms:et illa kvickt (Sorry, Jenny)! Jag kan ge mig den på att det är telefonföretagen som skickar ut dom där j***a meddelandena...

3 kommentarer:

[ LiEmEl ] sa...

håller me haaaatar dom =)
raderar så fort dom kommer numera, finns ju ett gäng i omlopp varje mån känns det som.
vilken liten sötnos ni hade.
härlig blogg, mycket kul/bra o läsa.
nehe du, måste gå, twinsen skriker. ha en bra dag=)

gizttis sa...

Hej!

Jag avskyr också domn där kedjesakerna, men ibland så skickar jag dom ändå, fast det händer ju aldrig det som ska hända i alla fall, så egenligen borde man ge upp.

Titti sa...

Här har du en till som hatar kejdebrev osv....så jag skickar aldrig såna vidare utan raderar dem fort :-)