torsdag 19 februari 2009

Världens goaste bebis...

...det har jag! Det första jag fick när jag kom hem var en stor blöt puss genom stängerna på trappgrinden, med plutande läppar och puss-ljud och allt! Och ikväll har hon varit helt tokig, busat och spexat som aldrig för, hoppat i soffan, skrattat, sprungit runt och varit allmänt gosig och go! Anders (vår granne, för er som inte vet det) är här och kollar på hockeyn, när det var läggdax tog hon sin tutte och snutte och vinkade till Anders och gjorde slängpussar hela vägen ut ur vardagsrummet. Väl i dörröppningen gick hon tillbaka och gav honom världens kram för att sedan lomma vägen genom rummet igen, vinkandes så klart! Hon fick som vanligt dricka vällingen i min famn inne på sitt rum, när jag la ner henne i sängen satte hon sig upp och vinkade till mig och gjorde slängpussar. När jag kommit till dörröppningen la hon sig ner och vinkade till mig ända tills jag stängde dörren om henne! Vad varm man blir i hjärtat! Som sagt, världens goaste dotter har jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi, så söt! och vad många nappar hon har =)