tisdag 3 februari 2009

Sprudlande glad igen

Nyss hemkommen från arbetsintervjun på Coop - igår grät jag, idag är jag sprudlande glad igen! Det visade sig att de fasta tjänsterna i princip är tillsatta så just nu är det timmar som gäller, runt 20 tim/v. Egentligen ska man väl inte vara glad att man inte fick en fast tjänst, och det är jag inte egentligen, men just nu är jag på gott humör eftersom det innebär att jag antagligen kommer kunna kombinera timmarna på Coop med timmarna på förlossningen!

5 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Du ser...allt löser sig tillslut! :)

Kram!

Frida - Doula i Östergötland sa...

Jo, det gör väl det! :-) Kram

Caty sa...

Det ordnar sig alltid och det gjorde det ju i ditt fall!
Kram

Anonym sa...

Låter ju toppen att kunna kombinera jobben! :)

Frida - Doula i Östergötland sa...

Caty: Jo, det gör ju det. Jag brukar tänka så och inte oroa mig i onödan men den här gången gick det bara inte. Men som sagt nu är jag glad igen!

Carolina: Ja, visst gör det! Hoppas det går bara men det löser sig nog!