måndag 20 oktober 2008

Selmas Önskelista

Presentkort hos Fotofolket
inför 1-års-fotograferingen

Pedagogiska leksaker
som gör att hon måste tänka lite

BRIO-leksaker

Böckerna om Max, i papp-pek
Hon har Max napp, Max kaka, Max potta och Max nalle

Kläder (el presentkort)
Brunt, limegrönt, plysch/velour och retro gillas starkt!

Utvalda favoriter ;-)

Påslakanset, Barnslig, IKEA

Handduk med huva, Barnslig, IKEA

Spegel, Barnslig, IKEA

Tavla, set om 3 st, Barnslig, IKEA

Vit tavellist

En leksakshund som kan gå och skälla, alt. en katt

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å Max-böckerna. Vilka minnen de väcker!

Kram
/Johanna

Mia sa...

fotofolket är bäst! jag var där med mina syskon o tog kort för länge sen, gick nu in o titta på deras hemsida under fliken galleri o porträtt fanns vi =) hahha! funderar på att ta Neo dit!

Frida - Doula i Östergötland sa...

johanna b: Jo visst gör de, hoppas du har lika postiva minnen som jag! Dessa vill jag nu ge även till min egen dotter!

mia: gillar också Fotofolket, vi fotade Selma där när hon var 6 månader. Det kostar ju inte så lite bara, men smakar det så kostar det!