onsdag 23 juli 2008

Första doppet!!!

Idag har Selma och jag varit ute i Sandvik hos Jennie och barnen, vi haft haft en underbar dag på landet - varit ute hela dagen, gassande sol och skön värme! Jag badade för första gången i år(!), eller badade och badade, förresten - jag var i deras 85 cm djupa pool i vilken vattnet räckte mig upp till höfterna ungefär, så nåt dopp blev det ju inte riktigt. Jag är en riktig badkruka, vill ha VARMT om jag ska bada, temperaturen i vattnet på Selmas babysim passar mig utmärkt. Jag nöjer mig att duscha i min dusch tills den dagen vi kommer iväg till Thailand - då ska jag bada!


Selma tyckte det var kul att plaska i barnpoolen:

2 kommentarer:

Sara sa...

Hej hej, lyckades du hitta knappen där man länkar? Man markerar iaf det man vill ha länkat sen till höger om "fetstil" "understryket" osv finns en knapp....ser ut som lite text typ...hoppas du förstår!/Sara

Frida - Doula i Östergötland sa...

Sara: Japp, jag hittade den, tack för hjälpen!