tisdag 12 januari 2010

Fula bulan

Du som oftare springer än går snubblade idag på mattkanten och drämde pannan rätt in i kanten på elementet. Stackars lilla Semlan! Såna här bulor är så otäcka och det gjorde ont i hela mig när du grät. Senare under dagen spädde du på det hela med att ramla ner från din matstol och landa på bakhuvudet och på kvällen tappade du balansen och föll med huvudet på diskmaskinsluckan som stod öppen. Jag menar, varför dela upp bulorna, bättre att ta dem alla på en gång. Ska det va så ska det va! Eller nåt...

3 kommentarer:

Mina sa...

Stackars Selma!! Det är så otäckt när man ser att de slår sig ordentligt. Jag gör som du när Vanna sover. Jag brukar inte gå dit om hon inte vaknar, men jag kna inte gå och lägga mig utan att kolla till henne och kanske stryka henne över pannan om hon sover tillräckligt djupt för att inte bli störd av det. Det är en väldigt mysig del av föräldraskapet särskilt nu när jag har 2 älsklingar att titta till, man känner sig så rik!

Anonym sa...

Varje gång vi går förbi rummet kastar vi in ett öga för att kolla att hon andas o mår bra! :-D

Jessica sa...

vi brukar kolla in innan vi lägger oss!